fredag 23 september 2011

Fredag.

Fredag innebär hemmastudier. Skönt, till en viss del, men det är ju endå roligt att få gå till skolan. :-)
Tjejerna va på dagis så jag kunde läsa om Svarvning och Fräsning. He he, kul. Jag fattar ju inte sådär jätte mycket än... Men nog skulle jag kunna peka på några delar som skulle bli rätt, om bara någon sa vad dom hette :-) Det är svårare att säga vad en sak heter, om någon skulle peka på delen. Faaan, varför är det alltid så? Lättare åt ena hållet? Ja det är bara att läsa vidare...
Annars idag kom mamma och pappa förbi en sväng. Världens bästa pappa klippte gräset och körde med trimmer här hemma, fan så snällt!! Guld värd, är han min lilla pappa :-)


Just nu väntar jag på att Nathalie ska somna så jag kan ta ett bad sen. Det ska bli hemskt skönt :-)
Har haft ont i svanken idag, och det blir så jobbigt när man inte kan gå ordentligt upprätt. Usch... känner mig som en gammal tant. :-/


Nu ska jag ta kväll! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar