tisdag 6 september 2011

Tisdag...

Dagarna springer förbi. Idag har jag hunnit med stallet, fika med mamma och barnen, klippa gräsmattan, hänga tvätt, vara ute med Mimmi i skogen och plocka svamp. Man hinner mycket om dagarna, bara man vill :-)
Såklart jobbar jag också!

Imorn är det jobb som vanligt, men sen blir det fan en lugn eftermiddag. Nu har jag hållt full gas i 2 dagar och imorn blir det lite slappare. Springa något varv med snabel draken och glo tv, sånt är också skönt ibland. :-)
Nyligen nyss tog jag ett bad med min kära sambo. Det va mycket skönt och vilken lyx, han schamponera mitt hår, tvätta det med balsam och masera lite. LYX och såå mysigt :-)

Imorn ska jag även en sväng till min blivande utbildningsplats. Spännande :-)

Nu ska jag chilla!!

1 kommentar:

  1. ÅH, såg nu att du kommit in!!! Vad rooligt! Grattis! Det kommer gå jättebra det är jag säker på. Ja, precis ska hem och "umgås" lite.. Hoppas att jag ska träffa "hhhrm" mycket. Men vi får la se hur det blir ;)
    Hade fint ! Puss

    SvaraRadera