torsdag 2 februari 2012

Zuuumba.

Kvällen har bjudit på ett pass Zumba. Så roligt är det och jag svettas som en gris!
Igår va jag på box pass och det är också sjukt kul!
Tyvärr har jag gjort något latjo med armbågen, kände jag igår.. Det känns som "elolle" kommer i kläm när jag sträcker ut armbågen fullt.. Inte skönt! Men, inget jag led något speciellt av idag!
Annars har vi varit inne i stan. Barnen har roat sig hos mamma och pappa, vi har fikat och jag passade på att sola. Blir det inte för ofta så kan det väl inte skada så mycket, hoppas jag.

Imorn är det fredag.. Vet i katten vad dagen bjussar på men ev blir det en tripp till pulkabacken. Flickorna har ju varit krya sedan i tisdags nu så vi borde våga oss dit imorn tycker jag.. Till pulka backen alltså :-)

Nu ska jag rasta jycken och sen ska jag vara social i en timme eller två innan jag sluter mina blå för denna dag. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar