tisdag 21 februari 2012

Ett till?

Jag har återhämtat mig efter träningen och sitter i soffan nu, nu duschad och med lite honungsmelon bredvid mig. Gott! Tittar på The Big Band Theory också. Det är sååå roligt alltså och jag dör lite grann ibland av fniss och skratt attackerna.

Afron idag va riktigt rolig. Karin har tagit med en låt nu som går riktigt fort, och det är verkligen super kul!
Blir riktigt svettig och det är så himla skönt! Känner lite av kvällens pass i benen, och det gör mig om möjligt ännu mera nöjd. :-)


Nu blir det soffhäng en stund innan det är dax för sängen. Passet idag va det jobbigaste hittills, och ju mer man vet att man sätter stegen, ju mer tar man ju i. Så det känns som jag kommer sova gott i natt :-)

Nu längtar jag mest till sommaren. Jag vill kunna vara ute varje dag, njuta av vädret och inte behöva ha så mycket kläder..

Mina älskade små hjärtan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar