tisdag 14 februari 2012

ALLA HJÄRTANS DAG!!

14/2-1012. Alla hjärtans dag!

Nio år av mitt liv.. Mycket har hänt. Mycket har jag upplevt dessa år. Bra saker, väldigt bra saker. Sämre saker har också inträffat, och riktigt dåliga. Jag har upplevt stunder som varit alldels underbara och vissa helt magiska. Jag har lärt känna nya människor som har fått betydelse i mitt liv, jag har förlorat sånt som lämnat stora sår i mitt hjärta. Jag har fått se nya liv komma till världen och jag har fått se dom utvecklas. Våra 2 fina barn, Nathalie och Evelina, de finaste vi har!<3 Jag har fått uppleva kärlek, oändlig kärlek. Jag har känt smärta som jag inte visste fanns..
Nio år av mitt liv, och det har inneburit så mycket.
Det bästa av allt är att detta jag varit med om, upplevt och kännt så har jag alltid haft dig vid min sida.
Jag älskar dig, så otroligt mycket. Jag vet att du är min bästa vän. Nio år tillsammans och nu, mer än någonsin vet jag att det är vi mot världen!
Älskade Rikard!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar