söndag 26 februari 2012

Redan ute

Barnen leker ute i trädgården, redan! Jag sitter lutad mot husväggen, solen lyser rakt på mig och de är sååå härligt! Underbara dagar! Det gäller att passa på... Om jag inte ve helt borta imorse efter allt gott jag drack igår kväll så såg de ut som de skulle bli snöoväder.. Låter helt osannolikt med tanke på vårvädret idag! Jag vill inte ha snö!!!!

Det va ju tänkt att vi skulle till stallet i helgen.. Igår fanns de inget sug hos lilla fröken och inte heller idag. Hon vill vara hemma hos syster yster, leka ute och ptja mer än så behöver hon inte säga. Jag förstår att de finns saker som hon tycker är viktigare. Man vet ju själv hur man va i den åldern!

Annars har helgen varit ganska så lugn.. Igår va vi i stan och tvättade bilen. Sen åkte vi till min mamma och pappa en stund.. Där va även min morbror och hans sambo. De vart ett himla kackel..Trevligt trevligt!! Pappa hade bakat frallor också som smaka himla gott!! :-)

Nu ska jag passa på att njuta en stund till innan barnen vill gå in!
Solig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar