tisdag 28 februari 2012

Absoluta!

Skolarbete, skolarbete, skolarbete!! Prov idag, ett som vi inte får betyg på utan som är mer för test... Tur de då första provet gick åt helvete. Omprov idag och det gick ju vägen iaf. Satsar på prov nr 2 på torsdag. Sen tar jag sats med matteprovet igen... Har lagt de åt sidan. Pluggade matte så frenetiskt där ett tag så jag vart helt slut i huvudet.. Nu kanske man har fått in lite av de man läste så kanske, kanske känns de som man fixar de framöver.


Ikväll är de dax för zumba. Roligt med pass igen! Veckan bjuder på hela 4 st pass. Tisdag, onsdag, torsdag och söndag vid 16.00. Kul!!! :-)
Imorn är de dax för stallet och tänkte träna lite på grusvägen med tempo växlingar... Kan bli roxviken också, får se:-)

Längtar till våren! Skönt väder, sol på näsan och fågelkvitter! Det är fint:-)
Har en liten lista på saker jag behöver (vill ha): en träningsjacka som andas (har hittat en)
Jag vill ha en vårjacka och jag vet absolut vilken typ de ska vara, jävlig svårt att hitta bara.
Sneakers skulle sitta fint, har hittat ett par som står högt upp på listan, snygga och bra pris. Sen finns de ett par som är ännu snyggare men med sämre pris, om vi säger så.
Fina jeans shorts till sommaren med snygga piké tröjor till. Gillar't!;-)

Nu blir de att återgå till pluggandet.. Drömmer mig bort alldeles för lätt och för dyrt;-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar