söndag 11 mars 2012

Till sängs.

Ligger i sängen och slappar tillsammans med sambo och hund.
Mello final igår va riktigt bra. Jag vart nöjd, helt klart.. Loreen är duktig och låten är fin/bra.. Någon som inte vart nöjd är min sambo.. Haha. Han ville så gärna så gärna skicka Danny. Stackars Danny, tvåa två år i rad.. Hur roligt kan de vara? Ja i våra hjärtan kom han iaf på en första plats! Vi ringde till och med och rösta x antal gånger, vilket hjälpte föga.

Barnen har varit vakna en bra stund här hemma, dom har hunnit äta frukost o se film... Vi ska också käka frukost och sen blir de att hitta på något med tjejerna.. Gå till en lekpark kanske? Eller åka iväg till skogen. Vi får se:-)
Mina storhjärtan ska iväg på bio idag och Evelina och jag går iväg på kalas. Nice söndag!

1 kommentar:

  1. Ha ha...ja, stackars Danny. Han var ju också sååå bra!
    Jag och barnen har varit på utflykt till Hagebystallet i dag, supermysigt. Inte lika mysigt när Jack vaknade efter mellis nu och har 39.2°....
    It never ends...känner jag nu...skratta eller gråta??!!
    Puss

    SvaraRadera