fredag 9 mars 2012

Blogga DÅ.. För fan!!!

Uppdatering uppdatering!!
Jag är feberfri sen igår kväll. Skönt som fan! Hade lovat Nathalie att hon och jag skulle ha egentid just idag.. Det lovade jag i söndags.. De såg mörkt ut. Men febern lyste med sin frånvaro under natten och morgonen så egentid vart de. Evelina fick åka in till mormor o morfar medans jag och Nathalie tog egentid på Busfabriken. 2 timmar lite styvt va vi där och lekte runt. Nathalie fick leka mest själv, vissa grejer hängde jag med på men oftast kom hostan ikapp och likaså dom härliga stunderna då svetten rann längs ryggen eller pärlade sig i pannan... Ljuvligt!

Imorn ska vi ha någon typ av kalas här hemma eftersom R har fyllt år. Det är inte många som kommer och firar, men fika blir det. Det vankas kalas även på söndag och då blir det också fika.. Känns sådär med allt fika då jag inte rört på mig något nämnvärt på en vecka. Usch.. Bara jag tänker på det blir jag fet känner jag.
Jag hoppas att jag ska kunna träna på måndag.. Fan annars.

Nu tar jag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar