tisdag 13 mars 2012

Prov.

Jahopp.. Solen skiner och fåglarna kvittrar. Jag är inte lika nöjd med vädret idag som jag va igår... Men hyfsat nöjd iaf.
Idag hade vi yttligare teori, efter lunch skrev vi prov. Imorn får vi veta om man kan lägga ännu ett "körkort" till meriterna eller ej. Spännande! Imorn lämnar vi våra lokaler i skolan och beger oss till ett stort lager ist. Där ska vi lära oss 5 stycken truckar och det ska vi syssla med enda till måndag ev. tisdag nästa vecka... Ja självklart får vi åka hem på eftermiddagarna. ;-)


Idag är de vila som gäller. Ja, jag ska isf hålla mig från gymmet.. Därimot blir de en joggingtur efter läggning av barn ikväll.
Afron igår va jätte rolig! Vilken energi Lisa (passledaren) hade, jäklar!!:-) tyvärr kunde jag inte ta i fullt eftersom alla ( ja nästan alla) steg va nya för mig...
Imorn är de box med Tessan, längtar!! :-) ska hinna med Björkbus också!:-)
På lördag ska jag prova hästen Tritla. Sååå kul:-D Kul att man får förtroende att ta yttligare en häst. Jag blir så glad av sånt!

Idag är de dax för pannkakor!
Vad äter ni idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar