fredag 2 mars 2012

Chillar

Chillar lite i soffan... Känner att de börjar närma sig läggdags. Fredagar är ju inte den ultimata dagen då man orkar vara uppe sådär jätte länge.. Ja inte vi iaf. Lördagen brukar man ju vara lite piggare och orkat ha dom blå öppna till framåt tolv sisådär. :-)
Igår va Zumban inställd så jag boka in mig på Crossfit tillsammans med Tessan och hennes syster. Jävligt roligt pass men så jävla hårt och tufft!! Mycket skivstång igår, roligt som fan men jävligt nytt för mig. Hantlar och kettlebells också vilket är jobbigt! Kul, kul som bara den! Inte samma idiotiska träningsvärk efter den här gången som sist då jag körde dubbelpass, men ganska redig träningsvärk ändå. Baksida lår och rumpa.. Fint;-)

Idag hade jag tänkt mig en lugn dag.. Alltså med träningen. Men när vi lagt barnen vid 19 mer eller mindre spruta energin ur öronen på mig och de kröp i kroppen så jag drog på mig mitt underställ, löparkläderna och skorna och sprang 50min. Gött!! När jag kom hem tog jag Mimmi och så fick hon hänga med ut och jag fick varva ner! Trodde aldrig jag skulle bli en joggare, har varit nära döden så många gånger när jag tidigare försökt ge mig på det men jäklar alltså. Alla pass i form av konditionsträning har gett resultat.. Visst är de jobbigt, men jag klarar det och jag springer hela varvet. Jodå.. Jag är stolt över mig själv!:-D Imorn blir det iaf vila och en god middag på det med trevligt sällskap!! Fan va jag längtar:-)

Nu ska jag nog sussa lite. Najt najt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar