måndag 5 mars 2012

Nära döden..

Idag är jag inte på topp... Kroppen värker( en blandning av träningsvärk och troligtvis febervärk också). Huden ömmar och nacke och ryggrad ömmar, precis som när jag blir sjuk.. Halsen muppar sig och näsan är på läckningsgränsen. Helt klart ingen träning ikväll... Fan!! Jag som lyckta få plats i Lisas pass som jag va så sugen på att testa.. Aja, får hoppas på box på onsdags ist.

Träningen igår va så himla roligt, och allt va nytt. Trä på sig ett rep och ut och jogga med bildäck gör man ju inte direkt dagligen, inte frivilligt iaf:-)
Utfall med bildäck gjorde vi också, roligt som attan men en jäkla träningsvärk i rumpan idag! Jag kan omöjligt ha en endaste muskel där.. :-)

Nu ska jag trycka i mig ännu mer C vitamin!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar