söndag 4 september 2011

stalltjejer gånger tre.



Idag efter frukost tog jag mina döttrar och åkte till det vi gillar mest, stallet. Vi fick jätte bra väder, flickorna va på bra humör och idag skulle dom ha sina stallkläder. Evelina fick överta Nathalies ridbyxor som blivit för små, och även hennes stall tröja/jacka som hon växt ur men knappt använt. Nathalie, hon hade ju sån tur att hon fick nya stallkläder igår på sin födelsedag, av farbror Dennis, Lisa och Alexander.:-)
Såhär tjusiga va mina prinsessor idag. :-)
Fina flickor i trädgården...


Nathalie o Evve med Chip, precis intagen från hagen.


Idag ville dom åka vagn med Pärlan när vi va i stallet, jag red Chip då såklart.
Alla andra hästar fick också sin utdelning av klapp, kel och äpplen. Vissa mer än andra, dom har ju sin favoriter :-)

Evelina med sin favorit, jätte stora Moa. Evelina 91cm och Moa 165cm i mankhöjd..

Nattis och Mimmi hälsar på Queen.. Nattis häst ;-)
 Pärlan...Hon försökte krypa in i kameran. En systemkamera hade hon aldrig sett tidigare :-)

Nu blir det soffhäng och film!
Linsen hade någon liten rövare pillat på, vilket jag såg när jag kom hem o la in bilderna i datorn. Ja ja, håll till godo :-)

1 kommentar:

  1. Sötaste stalltjejerna ever!!!
    Ser ut som ni hade en mysig dag =)

    Puss

    SvaraRadera