fredag 2 september 2011

Härlig dag!


Vilken härlig dag det har varit, trotts allt, mellan skurarna.
Barnen hämtades tidigt, runt 12.00 sisådär... Evelina hade hunnit somna en liten stund men hon har hållt sig på bra humör.
Nathalie har testat gränser dessto mer, men jag älskar ju henne enda till månen och tillbaka iaf ;-)
Kanske testar hon idag så vi kan slippa det imorn, när det vankas kalas och allt :-)

Idag har jag haft min fina flickor från jobbet här på lite "hemma-visning", prat och fruktfika....
Sussi och Madde, trevligt och himla roligt att få hit dom. Det vart mycket snack om utbildningar, jobb framtid, barn, jada jada jada... Ja ni vet, sånt som hör vardagen till.
Nu är ju dessa töser betydligt mycket yngre än mig, Suss är väl (om jag inte minns fel, vilket jag säkert gör) 24, och Madde blir 21 nu snart.
Vi planera för våran framtida utekväll, vilket blir en fredag tack vare Madde ;-)
Ska bli trevligt, bara roligt att komma ut och glo på folk.

Nu har jag nyss kommit hem från stan. Vi va inne med min Iphone, den ville inte alls fungera efter att jag avslutat ett samtal tidigare idag. Närmre bestämt klockan 11, ca. Snacka om att jag kände mig handikappad. Vad gjorde man innan mobilerna liksom????
Nåja, det löste sig snabbt och plånboken drabbades inte ett skvatt. Tack för det Telia :-)

Nu sitter flickorna i soffan och fredagsmyser. Snart dax för dom att sussa... Själv ska jag, förhoppningsvis, se en bra film med min älskade sambo :-)

Såhär vart nya frillan, btw. Tycker det klär mig... Till och med bättre än det långa, hängande. Tror jag... Kanske...


3 kommentarer:

  1. Jättefint Carro!!!

    Ser fram emot kalaset i morgon. Om du visste vad John har tjatat. HÅL i huvet på oss. "På lördag, då fyller min kusin år, då är det kalas". Om och om och om och om och om igen.
    =)

    Puss

    SvaraRadera
  2. Jättefin i håret :-)
    /Sandra

    SvaraRadera
  3. Åh vad fint det blev i håret !!! =) Hoppas helgen blir bra! Kram kram

    SvaraRadera