onsdag 28 september 2011

Ett evigt pluggande.

Ja då är det sista dagen imorn i skolan... för den här veckan! Fredagen är alltid hemma studier, vilket kan vara skönt! MEN det är MINST lika mycket pluggande när man sitter hemma, OCH det gäller att man varit med på genomgångarna ordentligt så man fattar vad man ska göra. Alltså klaffa det inte riktigt idag... Eller jag vill tro att jag fattar, och läxan vi fick till imorn ska jag fixa sen. I största möjliga mån iaf..
Vi pluggade kordinatsystem förra veckan. Roligt som allt annat, men ganska svårt! Det löste jag iaf... När det handla om X och Y. Visst, men idag skulle I och J klämmas in också. Hell... fuck och sug! Jag tror jag dör litegrann... När jag kommer hem vet jag knappt vad jag bor eller vart jag heter. (ja ni fattar säkert)
Barnen ser frågande ut när dom får mjölken på tallriken och potatismoset och köttbullarna i glaset.
Nääää, rikitgt så illa är det inte men jag ser ut som jag haft X antal svåra år.

Annars mår jag bra, höll på att åka på en förkylning tidigare i veckan men jag måste nog erkänna att jag gått på det här med C vitamin och Kanjang. Jag pumpar kroppen med det så fort jag känner minsta lilla förkylningssymtom. Fy, jag hatar att vara sjuk! Men nu är jag frisk som en liten nötkärna!

Jag gör inte mycket annat nu än o pluggar känns det som. Ska iväg och kolla på en sak på fredag ev. men mer om det någon annan dag va? ;-)

Nu är det dax att börja med käket. PLUS att jag nog skulle behöva dra en repa med våran lila snabeldrake.
Tuudilu!

Jag bjussar på en bild på lilla Musse också, mammas lilla gosekisse :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar