tisdag 20 september 2011

På riktigt!!

Idag kändes det att man verkligen va tillbaka i skolbänken. Tester, prov, prov och tester om vart annat. Hatar matte lika mycket nu som jag gjorde förr... Det är bara att inse. Kanske 1 rätt, högst 3. Ja, 3 rätt då får jag fan va glad. Ha ha :-)
Alla andra tester och prov va bara roliga, riktiga prövningar. Visste man ens vad man sysslade med? Huvudet är trött och segt idag, det märks!
Men Lisas huvud är nog ännu tröttare.. hon la sin mobil i påsen som hon hade matlådan i. Som hon sedan la in i kylen... Ha ha, så roligt! Så kan det gå, eller vad ska man ha för ursäkt??

Mina små sitter i soffan och tittar lite på tv, trötta verkar dom vara. Hoppas dom somnar lätt ikväll. Jag och R ska nämligen iväg.

Nu ska jag fortsätta med min kantarell paj med västerbotten ost, önska mig lycka till! Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar