måndag 12 september 2011

Sista veckan nu...

Sista vecka innan skolan startar... Uuuh, känns spännande!! :-) ni kan nog inte förstå hur mycket jag längtar eller hur jävla taggad jag är?!! Sjukt!! Det här ska bli grymt roligt och så nytt... Hur många år sen gick jag i skolan liksom?? Evigheter! Usch, vill inte veta hur många år sen, fy satan va gammal jag börjar bli! Bläää:-)

Idag efter dagis, arbetstider osv drog vi till skogen. Svamp plockades! Snart har vi bara svamp i frysen:-D de är roligt att gå i skogen i fylla korgarna både på bredd och höjd!:-) Nattis o jag va till BVC, allting va super och hon är som en 5åring i utvekling. Min duktiga och smarta tjej! :-) jag VET att jag har en klok tjej! :-) nu fortsätter tv'n. Bye bye!!

1 kommentar:

  1. Gu va kul att börja plugga och att du kom in på önskad utbildning! :-) Du och tjejorna måste komma och kika på småhästarna snart :-)
    Kram

    SvaraRadera