måndag 1 augusti 2011

I solstolen innan jobbet.

Ja att man hinner njuta lite av vädret innan det är dax att jobba är väl det enda positiva med att jobba eftermiddag!! Annars är de ingen höjdare alls... 14.15 - 23.00 är ingen ypperliga tid att arbeta direkt... Jag får alltid myslängtan sådär vid 21 snåret. Veta att jag lika gärna kunde ligga hemma och mysa med R liksom. Ist är jag i en varm plåtbunk och häver på returtidningar. Ofrivillig träningen, kanske ett till pluspoäng då:-)

Igår va vi på kalas! Lika trevligt som alltid, och lika gott som alltid! Hemskt trevligt att träffa massa folk också!!:-) nästa helg är se kalas hos R's mormor och morfar. Helgen efter det är de 1-års kalas och 30-åra fest och helgen efter det är de tjejfest för två stycken då nyligen fyllda 30-åringar. Behöver fixa både barnvakt och någon som kan köra/ hämta mig.:-) ska bli mkt roligt framöver! Augusti är minst sagt fullbokad!:-)

Nu ska jag njuta lite till innan det är dax för allvaret. Adios!
Btw, nu är resan bokad. Om sisådär 4 månader är se sol, bad och värme som gäller:-) vad gör ni då?? Går runt här hemma i fodrade kläder, huttrar och fryser och svär ramsor att ni hatar vintern, snö och rusk!! Hoppas jag iaf:-)

1 kommentar:

  1. Ha ha...jaa...en massa kul har vi bokat. Och tänk att vi får partaja ihop två lördagar på raken, inte illa!!!

    Puss

    SvaraRadera