söndag 7 augusti 2011

Regn rusk!

Jag och lillskrutt Musse. :-)


Har suttit och läst lite bloggar och kollat skor på nätet. Va inne på Sko punkten idag innan vi satte oss för att käka mat jag, barnen, mamma och pappa. Till sensommaren, hösten vill jag nog ha ett par kängar modellen lättare. Sååå snyggt! Och eftersom jag alltid (nästan iaf) änvänder leggings så passar ju det perfekt. Dom gillade jag, på bilden ser dom verkligen "billiga" ut, men dom kändes helt klart annorlunda i verkligheten. Och priset 299,- som hittat :-)


Dom här är också GRYMT snygga, men betydligt dyrare. 799,- på Din sko.


Jag är så tråkig när det gäller skor. Jag lägger gärna inte mer än 300,- just för att jag vet att jag troligtvis inte kommer änvända dom mer än en säsong. Annars hade jag lätt satsat på dom sistnämnda!

Annars har dagen varit sådär. Roligt att umgås med mamma och pappa choklart, men barnen har inte varit speciellt sammarbestvilliga. Iaf inte den äldsta av mina två flickor. Hon har gjort allt som hon inte ska göra. Till dom fynda jag en varsin sockersöt bikini och till mig själv ett par nya bikinibyxor. Egypten i November och då finns det ju inte bikinis så man kan välja och vraka. Nu är det ju rea på dom. Så mina brallor kosta 44,- och flickornas kosta 19,- per del. Haha, som hittat!

1 kommentar:

  1. Hi hi, lilla Musse ja. Måste komma och gosa någon dag. Kanske kan vi komma ut och fika någon eftermiddag i veckan, så kan barnen leka lite?!

    Tråkigt att hon är jobbig storasyrran. John är fruktansvärt jobbig med maten just nu, han äter i stort sett ingenting. Vi får tvinga i han allt och ofta mata honom. Känner på revbenen hur mager han börjar bli :-/
    Får bli mycket barnmat här hemma ett tag nu, dvs pannkakor, fiskbullar, fiskpinnar osv. Skräpmat men huvudsaken är ju att han äter.

    Du + Jag + Hugo = SANT ♥
    Kanske vi går dit den 20:e...

    Puss

    SvaraRadera