söndag 14 augusti 2011

Mardröm.


Inatt har jag haft en typ av mardröm heeeeela natten. Det spelar ingen roll att jag vaknat, legat vaken en liten stund och sen somnat om. Dröm va där lika fan när jag somna....Usch! Nu förstår jag vad som är viktigt här i livet och inte... Jag vill inte för allt i världen byta bort mitt. Inte...


Igår va det kalas för hela slanten. Först va det Alexanders kalas, lilla gubben börjar bli stor. Och han är så himla söt. :-) Jag glömde självklart min kamera, fasen alltså, det är som vanligt. Inte värdens längsta bit hem, men jag använde mammas och pappas kamera ist.Får sno lite kort från dom!
Alex fick massor av fina presenter.. Det bjöds på smörgåstårta och fika, gott som bara den!! :-)
Det är roligt med kalas!!

Sen gick vi bara hem en sväng, bytte kläder på flickorna eftersom dom inte kan hålla sig rena. Rasta Musan och utfodra djuren. Sen drog vi iväg på nästa kalas... fest.
Jag körde ju så för min del vart det lugnt. Med spriten alltså... Fast social är man ju endå, tack och lov! :-)
Folket som va där va mest sånna jag träffat förut, vissa har jag nog aldrig träffat. Men alla är hemskt trevliga!
Cattis fick så mycket fina saker och blommor. Lyllos henne, jag skulle också kunna tänka mig att fylla 30, bara för den saken skull.
Och maten då? För det bjöds det också på må ni tro! Så himla gott! Jag ska inte säga säkert va det va, men det va någon typ av potatissallad gånger 2, men inte sån man är van vid utan MYCKET godare. Sen va det fläskfilé och kyckling(?), zatziki, grönsaker, vitlöksbröd m.m. m.m. m.m. Massor va gott, jag åt nästan så jag sprack!! :-)
Dom hade gjort jätte mysigt med partytält, ballonger och ljuslyktor. Allting va mycket fint ordnat :-)

Här kommer lite bilder. Jag va tyvärr inte jätte flitig med kameran, men några kort vart det iaf. Dom som följer nedan och typ 4 till. :-)

Världens finsate 30-åring Cattis, och världens bästa bror!
 Jimmy fick visa upp symaskinen Cattis fick av Annika. Det va Annikas leksak när hon va liten. Sånt är coolt tycker jag :-)
 Mamma och världens sötaste JACK! :-)
 Pappa... ovanligt honom...
Världens bästa pappa :-)
 Gänget, lite av Jack, morbror Lasse, Annika, Lollo, Lennart (Cattis pappa), sen sviker minnet och den sista på kortet är ju då min kära far. :-)

Jag och Jack <3 (o mammi)
 Annika, Evve, mamma och Jack som flyger, Lasse och pappa.
 Sötnosarna slappar i soffan efter flera timmar av lek ihop! Dom är oförskämt söta hela högen av ungar och dom leker o har så roligt att man blir varm i hjärtat.

Nu ska jag byta kläder och åka till Chip.

2 kommentarer:

  1. Åh vilka fina bilder =)
    Jag lånar gärna den översta bilden om det är ok, jag tog inte många kort heller och Jimmy inte ett enda, så jag är liksom inte med någonstans....

    Tack snälla ni för de fina blommorna, presenten och att Ni kom. Bästa svägerskan ♥.

    Puss & Kram

    Ps. Roligt att du gillade maten, det blir jag glad av att höra!

    SvaraRadera
  2. Hej gums

    Jag lånar tre bilder till, hoppas det är ok!

    Puss

    SvaraRadera