tisdag 23 augusti 2011

Motion=motionera.

Rör ni på er? Motion av något slag? Kan ni komma med något tips? Helst så man slipper gymmet, för dit vill jag inte gå.

Min träning igår bestod av lite mer än 1 timmes ridning.
Idag bestod den av ridning 1 timme och nu har jag precis duschat efter 40 minuter intervall. Gå fort i början. Sen jogga. Pumpa mig själv i 2 stycken idiot backar ( spelar ingen roll hur fort jag springer eller hur mycket jag tar i, de känns knappt som att jag tar mig framåt). Sista biten hem maxar jag mig själv totalt, de tjuter ur lungorna och dom sista stegen känns som jag ska falla ihop. Svetten rinner, jag blir helt slut och JAG känner mig sååå jävla duktig!!
Snart ska jag sova. Najt najt!

1 kommentar:

  1. Ja du, om målet är att bränna fett så behöver du väl knappast mer eller annan motion.
    Powerwalk och jogging är ju perfekt.
    Stavgång bränner bra med. Kanske svårt med koppel.
    Ska du sedan bygga lite muskler eller så får du väl träna hemma med hjälp av din egen kropp. Dvs armhävningar osv. Och fortsätta rida.
    Simma kanske?

    Puss

    SvaraRadera