fredag 19 augusti 2011

Vingar av glas.


Sitter och glor på en gammal film. Gammal må så vara, men den är endå bra :-)
Hunden sover i soffan, vet i fan vart katterna har tagit vägen. Jag vet att dom är inne... Ute vill ju liksom ingen vara. Inte frivilligt.
Jag har jobbat idag, skönt med fredag. Hela dagen känns liksom lite lättare och det har bestämts endel roliga grejer under dagens lopp. Ser fram imot det :-)
Vädret idag är inte roligt alls... Stackars alla "knallar" inne på marknaden i stan. Vore konstigt om dom säljer bra en sån här regnig dag.
Jag hoppas verkligen att det blir bättre väder imorn, verkligen !!
Evelina har varit hemma idag också, ingen feber sen i onsdags och det tackar vi för men idag ringde dom från dagis och bad oss hämta hem Nattis, för hon hade fått feber. Dom är tappra barnen, dom har lekt och ätit lite fredagsmys. Det märks inte sådär jätte mycket att dom är sjuka faktiskt... Ja, Evelina kan man väl inte kalla sjuk längre.
Som tur var va mormor med Evve så hon hämtade hem Nathalie åt mig... Tusen tack, pussar och kramar till både mormor och farmor. VAD skulle jag/vi göra utan dom???

Just det, ridning flera dagar i veckan och ett lite bättre liv har resulterat i 5kg lättare! Wiiiippiiie :-)
Jag är på G känner jag och otroligt taggad. Har lite kli i halsen idag så det blir ingen jogging med hunden ikväll heller, typiskt. Annars är det skönt, och jobbigt :-)
Nu ska jag duka, R är snart hemma och ikväll tänkte vi äta ihop. Igår kväll drog jag till stallet när han kom hem och jag va hemma vid 22.20. Snacka om att hålla igång. Kvällen innan va jag ute och sprang med Musan 21.40. Galet :-D

1 kommentar:

  1. Stackars Nattis nu då, men det var väl väntat... Mina är på bättringsvägen, alltid nåt!

    Duktiga du som gått ner i vikt, alltid kul med resultat!!! Själv drar jag igång på måndag, hujedamej, nu ska pinglan fram igen ;-)

    Ses i morgon, lääääängtar!!!

    Puss

    SvaraRadera