söndag 28 augusti 2011

Tänkte uppdatera lite.


Ja vart ska jag börja? Dagarna rusar iväg... Jag önskar, många gånger, att det va flera timmar på ett dygn.
Sover ganska dåligt gör jag också. Troligtvis för att det är mycket på g, det här med att de börjar bli lite jobb gör mig stressad till en viss del. Hoppas på ett JÄVLIGT bra besked i slutet på kommande vecka eller någon gång veckan efter det. Min tur kan väl också få vända?
och förhoppningsvis va det liksom menat, eftersom det vart som det vart i fredags.
Ursäkta mina gåtor, men jag vill faktiskt inte skriva nu vad det hanldar om. Allting jag verkar yttra något om går rakt åt BIIIIIIIP, så den här gången struntar vi i det.

Nu ska vi alldeles snart åka till stallet. Chippen ska ridas utav Nathalie idag. Spännande. Tänkte longera honom och hon ska få öva lite på att styra och bromsa. Hon är ju trotts allt 4'a år (snart)


Vi tar med oss ombyte och stannar till en sväng i stan innan vi fortsätter iväg på bio. Tänkte att den här dagen skulle vara rolig för flickorna då jag va ifrån dom mer eller mindre hela dagen igår.
Krängde barnkläder på Himpa loppisen och det gick jävligt bra!!! Mycket nöjd med affärerna. Tror jag skulle jobba med sånt kanske, försäljare. Några utlänningar ville köpa 2 st  prydnads figurer, jag skulle ha 50 för båda. Det va Aaaalldeles för dyrt!! Dom försökte få båda för 30 men jag va hårdare än sten.
Sen såg jag dom prata med en annan blatte gubbe och till slut gick han förbi och fråga om pris. Båda för 50 eller en för 60!! Han titta på mig, skakade på huvudet och blängde surt... Ha ha :-) Det kom en svensk dam och köpte dom för 50, hon tyckte det va som hittat.
Men helt ärligt... Det spelar ingen roll om man säger 10 kronor till utlänningarna, då ska dom pruta till 5kr. Säger man 5 kr, ja då rotar dom i fickorna och har bara 3 kr. Eeeeh, din mamma!! :-D

Nu ska vi dra, puss och hej!

1 kommentar:

  1. En svensk dam utan bh menar du väl??!!
    HA HA HA.

    Håller tummarna för dig!

    Puss

    SvaraRadera