lördag 20 augusti 2011

Sovmorgon my ass!!!!

Drömmen om sovmorgon. Åh så härligt, tänk så skönt det sjuke vara! Bara få snusa, sova o mysa. Det är ju trotts allt lördag. Min älskling jobbar och Nathalie vakna när han skulle gå. Faaaan hon somna inte om heller. Jag gjorde tappra försök att få den lilla att somna om, 5.40 va inte direkt någon drömtid idag.
Vädergudarna verkar inte vara på våran sida, inte än iaf... Ikväll vankas de 30års partaj för bästa svägerskan och hennes bästa vän. Det ska bli jätte trevligt o jag längtar mycket efter att få umgås med lite sköna brudar:-)
Kommer uppdatering senare, om jag hinner:-)

1 kommentar:

  1. Ha ha...fy fan...hon slog Jack i alla fall, jag som tyckte han vaknade tidigt i dag. 6:10...ingen drömtid direkt när man ska vara vaken till minst 04:00 i natt.

    Kanske en tupplur efter middagen i kväll ;-)

    Puss

    SvaraRadera