söndag 28 augusti 2011

Bio

Idag va jag på bio med flickorna och mormor.(alltså min mamma) det va trevligt som vanligt, filmen vi såg va Bilar 2. Flickorna gilla den och Evelina kommentera högt mellan varven, som vanligt :-)

Vi har varit i stallet och där gick det bra som vanligt. Jag höll fast vid min plan idag så jag longera och flickorna red. Nathalie fick rida med kortare tyglar, bromsa och styra. Hon är duktig min lilla tjej:-) hon provade att trava! Haha, sååå roligt!! Hon bara asgarva och skrek lite när foten åkte ur stigbygeln.... Men som sagt, hon va jätte duktig! Evelina red också, men hon håller sig i sadeln, det är tryggast liksom :-) OCH hon får bara skritta:-) Chippen går som aldrig förr, han är så duktig min lilla ponny. Det märks att han varit på ridskola en gång i tiden, han finner sig i det mesta :-) imorn efter jobbet ska vi och ta sprutor... Inför våran Egypten resa.

Nu ska jag umgås med min pojk. Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar