söndag 21 augusti 2011

Sköna söndag.


Aldrig har väl en söndag varit så skön... Igår vart det som sagt fest, 2 fina brudar hade blivit 30 och skulle firas av vänner.
Jätte kul, trevligt och himla roligt :-)
Bara några få av dom som va där hade jag träffat tidigare så jag måste faktiskt erkänna att det va en jobbig känsla i magen när jag skulle kliva in.
Efter ett tag släppte alla spänningar och det kändes som man hade träffat folket många ggr förr! Ett glatt gäng tjejer, 10st närmre bestämt så ni kan ju förstå kacklet. Galet roligt och mycket tokigheter!! :-)
Vi fortsatte ut på krogen, men det vart inte riktigt som vi tänkt oss, kom in ganska sent för vi va ju som ni säkert förstår inte själva.
Idag mår jag bra, tack vare alla vätskeersättning och vatten kanske. Jag har plockat lite hemma. Badat barn, duschat tvättat och sooooo ooooon. Lite seg i skallen kanske, men inte så jätte farligt. Ikväll blir det mat från Oleary´s, jag längtar redan!! Jag ska ta en STOR köttbit, för det är det som lockar mest såhär dagen efter!! :-)
Jag har tyvärr ingen kamera, men kolla gärna på dom andra tjejernas bloggar som finns här i spalten bredvid, några bilder finns det säkert :-)

Adios!

1 kommentar:

  1. Tick Tack igen, skönt att höra att du hade roligt.
    Visst har jag trevliga vänner...hi hi =)

    Hoppas maten smakar bra. Själva åt vi sallad...

    Puss

    SvaraRadera