tisdag 22 november 2011

Snart så...

Våran trio i skolan har denna vecka bara bestått av två. Lisa är hemma och vårdar en krasslig Alexander... Är det inte typsikt just för denna årstid? Barnen insjuknar i oktober månad och är inte helt krya fören fram i april- maj.
Men tillbaka till skolan... det går ju bra iaf. Vilken tur att jag har Sarah! Är verkligen jätte glad att vi 3 sökte denna utbildning samtidigt, så man har någon vettig att hänga med om dagarna :-)
Just nu pluggar vi "bara"... Sitter i en lektionsal mest hela dagarna. Pluggar just nu Teknologi Industri, vilket pinnar på bra.
Känns ju jävligt bra att man satt VG och MVG på dom två första proven man haft hittills. Så självklart har jag satt ribban på MVG för proven framöver också.. För första gången ska jag bli Jävligt bra på någonting som inte har med djur att göra. Och barn då... Eftersom jag är en av världens bästa mammor :-D Något jag får höra dagligen från mina fina flickor!

Alla kläder som ska med under resan ligger staplade på köksbordet. Min tanke är att allting ska ner i resväskor innan jag ska hoppa i säng. Om tanken blir handling återstår ju att se!

Imorn är det stallet och dax för oss att träffa lilla Björk igen.. Myyysigt! Både sambo och barn ska med imorn. Har lovat lite tölt i paddocken för dom små.

Vi kommer hem en torsdag och på fredagen ska jag till frisören, håret har blivit lååångt nu och då ska det bli kortare än sist... På kvällen är det julbord på Borgen som gäller och det ska bli riktigt nice :-) Som jag längtar! Och efter julmaten, oj oj oj!
Nu ska jag mysa ner mig i soffan, One piecen är på och jag ska även lägga mig under min ullefilt. Sånt är guld värt... Undrar hur lång tid det tar innan jag somnar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar