fredag 18 november 2011

Ljusparty!

Då va det ljusparty igår hos Cattis och det va hemskt trevligt!
Mycket fina ljusstakar och ljus och god fika, som alltid god fika hos Cattis :-)
Mycket folk också och trevliga, timmarna pickade på och vi åkte vid 21.

Idag är det dock inte lika roligt här hemma. Jag hade redan bestämt att flickorna skulle vara hemma från dagis för jag hade bokat en fika med Cattis på förmiddagen, tjejerna skulle vara hos mormor och dit skulle vi åka tidigt för att äta frulle ihop. Evelina vakna och ville ha vatten, det kom upp lite fort som det kom ner. Efter någon timme fick hon vätskeersättning och det kom upp minst lika fort. Nu får hon behålla det iaf, och det känns ju bra!
Min älskade lilla Evelina!!!<3
Jag hatar att vi inte får vara friska! Jag hatar den här jävla årstiden så jag spyr!!(ironiskt nog) Man är ju inte annat än sjuk, hela tiden, om och om och om igen!!
TUR att vi har några dagar på oss att peppra oss friska med diversa mediciner! Vi åker ju för böveln snart och jag DÖR om vi är sjuka då... Eller så dödar jag någon annan.


Mamma ska vakta sjukt barn en liten stund, jag måste handla lite för det ekar tomt här hemma.


Idag är jag inte pepp alls...

1 kommentar:

  1. Håller alla tummar för att det ska räcka med Evvan!!! Magsjuk i Egypten känns som en dålig kombo...

    Kraaam

    SvaraRadera