söndag 13 november 2011

Helgen lider mot sitt slut.

Söndag kväll och vi har sett Gustavsson 3tr. Tycker det är jätte bra. Han är ju för rolig och det är verkligen min humor!
Flickorna sover, Nathalie är som alltid lite svårsövd på söndagarna men det gick hyffsat lätt endå.

Jag ska ta ut Mimmi på en sväng innan det är dax för duschen och kolla film som vi börja på igår. Fan... jag har en tendens att somna i soffan. Hur bra filmen än är...
Jag har två stycken fullspäckade veckor nu innan vi drar. Den här veckan ska jag till Björk såklart :-) Jag ska träffa min kusin och lilla Elis. En träff med Cattis ska jag hinna med, ljusparty och sen MASSA plugg! Jag måste också börja titta över alla sommarkläder och packa andra ting som kanske inte behöver användas mer här hemma innan vi drar. Nästa veckan är det plugg, stall och lite annat roligt fix som ska hinnas med. OM jag längtar??!!! Oooooh JA!


Nu önskar jag er en trevlig söndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar