måndag 17 oktober 2011

Kvällsbad!

Inget dopp i en sjö, för det är alldels för kallt. Men ett varmt bad i vårat stora härliga badkar fick det bli iaf! Har varit ute och dragit hunden efter mig... Kallt ute, plus att jag har skit dåliga skor att gå i så knäna värker efter första halvtimmen... Då är se skönt med ett varmt bad och sen blir de lite liniment på det innan det är dax att krypa ner hos Nathalie i sängen. Jag har vant mig vid att ha henne i sängen nu, tanken smyger sig på ibland att jag kanske skulle bära över henne till hennes säng när det är dax för oss att sova, men så blir d aldrig. Av någon anledning slår jag bort tanken fortare än den kommer...
Idag efter skolan hämtade jag hem flickorna och så åkte vi raka vägen in till mormor och morfar. Flickorna fick underhålla dom medans jag sola. Så himla skönt det också, och man känner sig så mkt piggare av att bara få en gnutta färg på kroppen...

När vi kom hem slängde jag ihop lite mat och sen va det dax att hoppa i säng. Ja för mina yngel alltså... Jag själv får vara vaken lite längre än 19.00:-)
Imorn ska jag ringa till Åsa och se om hon har någon tid som passar så ska hon fa ta sig an mitt hår... Det ska bli en aningens ljusare och även kortare. Japp! Jag vet inte hur länge jag tjatat om låååångt hår men den tiden är visst förbi. Frisyren har jag redan klar, men ni får se de på bild sen ist:-)

I skolan går de bra. Eftersom jag är utstött och får jobba själv så har jag kommit lite längre än dom andra... Jag gör något nu som kallas bänkarbete(handarbete) och jag ska såga, fila osv för hand ist för att köra allting i fräsen. Jobbigt för armarna vill jag medge... Jävlar vilka muskler jag kommer få:-)

Nu ska jag fixa till mig för sängen. Imorn är de tisdag och de kan vara den värsta dagen (förutom söndagar, som iofs börjar bli ganska okej) jag vet!! Usch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar