torsdag 20 oktober 2011

Härliga ungar!

Som tidigare skrivet är ju barn underbara! Underbart härliga, ärliga och fantastiska!

Vi va på marknad för ca 1 månad sedan... Då hände något jag skulle dela med mig av här, för jag tyckte att det va så himla roligt...
Iaf, min mamma är galen i munkar, varma ska dom vara och precis nygjorda. När vi skulle köpa munkar hängde det sockervadd i plastpåsar. Alltså inte dagsfärskt utan säkert flera dagar gammalt... Nathalie älskar sockervadd! Hon utbrast högt och tydligt " titta mamma! Jag vill ha sånt där luder som man kan äta!!" jag fråga vad hon sa för jag förstod ingenting, hon utbrast då igen att hon ville ha sånt luder som man kunde äta. Jag och mamma börja skratta och fnissa jätte mycket... Nathalie såg helt oförstående ut. Folk runt omkring fnissa lite dom också... Just att de vart luder ist för kanske ludd gjorde det så himla roligt.

Barn är roliga, och ibland får dom ihop så roliga meningar. Som att hennes strumpor laj på hennes hylla.

Älskar barn!!:-D

1 kommentar:

  1. Hallååååå....nu var det väääldigt länge sedan fröken skrev någonting.

    Hoppas allt är bra med er. Här går det upp och ner med feber hos barnen. Trist...
    Vi har vattkoppor på dagis nu så om 10 dagar kanske John är smittad. Vill ni ha det till tjejerna är det bara att dyka upp då ;-)

    Puss

    SvaraRadera