tisdag 26 april 2011

Trött och seg.

Jag la mig inne hos Nathalie vid halv åtta. Vilket jag brukar göra när hon ska sova. Det brukar inte alls ta lång stund så sover hon. Idag va det bara ett problem. Jag somna jag också. Jag vakna först tjugo över nio. Ingen brydde sig att jag sov. Mimmi därimot vart glad som bara den när jag kom upp, och R låg i badet o hade visst inte märkt att klockan sprang iväg. Jaja.. Jag kunde ju lika gärna gått ut i garaget, fått en takbox över mig och dött, det hade ju ingen märkt. Fören typ imorn... Då kanske "hmmm, vart fan tog Carro vägen???"

Idag har jag inte gjort mycket alls. Min mamma kom hit en sväng och vi slappa lite ihop. Jag va inne en sväng med flickorna i stan. Köpte solhattar, solglasögon, hårspännen och snoddar till flickorna. Så fint så :-) imorn ska dom till dagis igen och jag ska om möjligt ta det ännu mer lugnt imorn än idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar