lördag 30 april 2011

Road tripp.

Nu är vi hemma från en dag på Lilla Kalvön. Mammas och pappas nya husvagnsställe. R jobbar idag så jag och barnen passade på att åka dit. Vädret va ju fint imorse när jag vakna klockan 8'a. Jag bestämde direkt att vi skulle åka. Jag väckte flickorna, vi klädde oss och käka frukost sen packade vi in oss i bilen och åkte. Klockan 9.30 kom vi iväg och va framme ca 11.00.
Fint och mysigt ställe men jag trodde verkligen att det va världens ände innan vi kom fram. Hem därimot gick det fortare.
Idag hade jag ju tänkt att vi skulle titta på en brasa ikväll, men tydligen tänder dom inte brasan fören vid 20.30 och det känns lite sent för flickorna. Jag tror att tjejerna kommer vara trötta ikväll. Och även fast vädret va fint idag, solen lyste och himlen va blå, så va det ganska så kallt. Jag är fortfarande kall om fötterna så det blir nog ett värmande bad snart.

Jag hoppas verkligen att det blir bättre väder imorn, eller jag hoppas verkligen att det blir varmare.

Här kommer lite bilder från dagen vi haft.
Här är mam's o pap's plats, som dom delar med mina faster o hennes karl.

Evelina springer efter mig vart jag än går. :-)

Evelina kollar in morfars och Seppos staket bygge.

 Gubbarna jobbar på bra.


Evelina ville modella vid nya staketet.

 Seppo.

 Min pappa, grillmästarn!

Nattis ligger o ritar i förtältet.

 Min älskade mamma.

 Min faster Inger lapar sol.

 Älskade små flickor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar