måndag 25 april 2011

Ny blogg.

Jag kommer inte riktigt överens med blogg.se systemet när det gäller min blogg där. Så nu byter jag och hoppas att bli nöjd.

Idag har vi varit en sväng i stan hela familjen. Det vart en ny kabel så jag kan föra över kort från kameran/minneskortet till Ipad'en. Tyvärr funkar det ändå inte som jag vill... Jag kan inte bifoga bilder i inläggen jag skriver. Jag blir galen!! Är det någon som vet hur jag kan gå till väga? Jag menar visst måste det funka? Eller är det bara skit, sånna här jävla Appel grejer?????!!

1 kommentar:

  1. Roligt med ny blogg!!
    Och bilder vill vi ha, så det måste du ju fixa =)
    Kanske kan vi satsa på att ses på fredag?
    Om du och barnen kommer in efter lunch så kan vi ju hänga i lekparken hela eftermiddagen!

    Puss

    SvaraRadera