torsdag 28 april 2011

Torsdag.

Idag är det torsdag. Idag vart det en liten sväng till Ikea, bland annat. Det är ju alltid lika roligt!:-)det vart lite söta saker till uterummet, och även ett nytt överkast till våran säng. Ett som passader bättre än det bruna som vi hade förut. Det är roligt att fixa med lite nya pinaler... Det blir oftast en sådan stor skillnad, för en mindre slant.
Sånt gillar jag :-)
Nu har jag inte jobbat på lite mer än 2 veckor och just imorn behövdes jag. Haha, ja det känns väl sådär eftersom det är fredag imorn men jag tackar ju ändå ja, såklart! Jag behöver endå träffa min chef och prata med henne om vissa saker som gäller mig och sommaren. Tråkigt, men så är det ibland. Det tråkigaste med att jobba imorn är att jag fick blåsa av min och flickornas dejt med Cattis och kusinerna. Såååå tråkigt!! Men om jag blir förvånad??? Näää!

Jag hoppas att R har med sig sin dator hem idag så kanske jag kan slänga upp någon bild på uterummet och sovrummet. Håll utkik :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar