fredag 29 april 2011

Talang.

Har ni någon talang??
Inte jag. Inte vad jag vet iaf. Eller inte vad jag tycker.

Därimot tittar jag på talang på tv just i detta nu... Och ptja, det finns ju faktiskt en och annan talang. Några få... Det finns ju dessto fler "otalang-iska".. haha. :-)
Jag tycker dom borde tänka igenom sitt framträdande innan som kliver upp på scenen. Jag sitter och skäms för vissa.

Barnen sover sen åtta ungefär och jag har varit ute med Mimmi och busat. Så jävla rolig hund alltså. :-) Hon springer som en jävla idiot runt mig och sen iväg. Jag skrattar så jag nästan tjuter och Mimsan springer bara fortare och ännu mer. Ibland tror jag att hon ska springa in i träd, stora stenar osv, men hon klarar sig gång efter gång. Därimot snubblar hon på sig själv och gör en och annan kullerbytta. Det gör ju inte att jag skrattar mindre. :-)

Mimmi, 4 månader.
Hoppas ni haft en mysig fredag med era familjer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar