fredag 17 februari 2012

Träningsvärk... Från HELVETET!!

Igår gick vi All in, Lisa och jag. Först en timme Zumba och på det 1 timme Crossfit. Hujedamig!!! Frågan är om jag någonsin gör om det!!  Alltså, det va skit jobbigt, tro mig! Helst Crossfit passet.. det började med amrhävningar med upphopp i 60 sekunder, sedan plankan i 60 sekunder, efter det armhävningar i 45 sek + planka 45 sek, sen i 30 sek och sen i 15 sek. Uppvärmningen ja.. Trodde jag skulle dö.. Efter det kördes det kettlebells i 1 minut med båda armarna, på det 1 minut på vardera arm. Sen skulle man gå ihop 2 och 2 och köra rygglyft med hantlar som man skifta mellan sig och sedan situps med kettlebells. Andra övningar som knappt går att förklara här.. Sista 10 minuter va det olika stationer, hantlar 30 sek, jägarvila 30 sek, utfall med kettlebells, svinga kettlebells på olika sett osv.. Fyyy fan vilket mördar pass!! Idag har jag haft så ont i kroppen.. så ont! Att bara sätta sig ner på toa eller en stol har varit en pers för låren.. FY FAN!! Ha ha... Jag vet att jag kommer skratta om några dagar, men idag är jag mest grinig för jag har en sån träningsvärk att allt jag tar mig för  blir en plåga..

Nu sitter jag i soffan och här tänker jag sitta tills det är dags att lägga sig i sängen...
Ha ha.. Fan va kul egentligen. Trodde inte att sån här träningsvärk ens var möjlig att få till.

Nu blir det film. R har valt men det va nästan förståligt va?? :-)
Filmen är från Shell, choklart. Vagga dit med Mimmi förut, hon måste ju ut, träningsvärk eller ej. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar