onsdag 22 februari 2012

HB

Plugg, plugg, plugg. Mkt pluggande och mkt skola... Dom andra flickorna röker, jag pluggar. ;-P CNC-teknik... Vilket jäkla häfte! Mycket frågor är det.

Efter skolan är de dax att åka till lilla totton. Lilla, super gulliga, Björk! Idag ska vi ut och rida med Sandra och Dimma vid 15.30, roligt med sällskap:-) Lill lördag idag och helgen närmar sig med stormsteg... Imorn är de skola som gäller och Zumba. Fredagen ska flickorna till dagis en sväng så jag hinner plugga. Sen ska dom få åka hem till mina föräldrar medans jag åker till min kusin. Oj vad jag saknat dom! Henne och världens finaste lilla Elis!!<3 dom har nyligen kommit hem från en thailandsresa:-) Fusk! Det är ju typ bara en 2 år kvar tills jag ska åka ju;-P nästa sommar kanske det blir Grekland. Har aldrig vart där, men de är nog fint... Vi blir MÅNGA som åker om vi kommer iväg och det skulle verkligen vara så himla roligt!!

Nu, back to work.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar