torsdag 9 februari 2012

Slipa!

Är ute i verkstaden och slipar på min tärning... De va det jag hade kvar nu innan jag får den bedömd och betyg i Skärande A. Hoppas jag får veta innan helgen så jag vet om jag kan fira eller inte med ett glas vin;-)
Igår va jag på box! Körde mot en mamma som har barn på samma dagis, hennes dotter är 1 år äldre än Nathalie men dom leker en hel del på dagis...
Passet va skit kul men jobbigt såklart! Tiden gick fort, kändes som 40min istället för 1,15 som vi kör. Men jävlar vad jag älskar box passen alltså! Så jävla roligt och jag älskar att slåss!!:-D Märker en förändring sen jag börja att jag nu börjar få med mig kroppen när jag ska slå. Blir ju en helt annan kraft då! SKIT KUL bär man märker förändringar, och att dom är åt de positiva hållet!! Va ju förstås lite extra förbannad igår då jag bara klarat 4 matte tal på en hel dag i skolan... Nu undrar ni säkert hur de kommer sig,att de tar sån tid. Jag försöker verkligen hela tiden, tar någon paus ibland men SÅ svårt tycker jag att Trigonometri är! Suck...

Iaf ska Nathalie få börja leka lite med kompisar nu. Jag måste väl inse att hon faktiskt börjar bli så pass stor??! Imorn ska hon leka med en kompis dotter, spännande! Kan inte minnas att dom träffats tidigare men jag hoppas att dom ska fatta tycke för varandra:-)

Ikväll blir de Zumba. :-) de och box kommer på en första plats, helt klart! Så satans kul är de att dansa:-D

Nästa vecka vill dom andra tjejerna testa Crossfit(skivstång, hantlar, kettlebells ,t.ex) det är dock passet som är efter min älskade Zumba så jag kör all in nästa torsdag innan helgen. 1 timmes Zumba plus 1 timme Crossfit:-D

Nu ska jag återgå till slipningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar