onsdag 1 februari 2012

Onsdag.

Barnen är fortfarande hemma från dagis, men det är ganska förståligt va? Hörde från Lisa igår att dom till och med satt upp lappar nere på dagis om att det går kräksjuka och vattkopper. (igen). Härigt.. Fan ge oss vattkopper också då så är vi av med den skiten också sen! Jag mår fortfarande bra, övriga i familjen också. Evelina mår också bra nu, seg och trött såklart och orken är inte riktigt tillbaka än men hon orkar iaf sitta i soffan idag och spela lite Ipad.
Friskhetstecken, helt klart!
Nathalie och jag ska åka till stallet vid 12 snåret.. Rida i skogen och mysa med Björk och sedan fodra hästar det sista vi gör vid tre innan vi åker hem igen.


Hon behöver komma ut lite Nattis.. Hon har blivit drabbad dessa dagar då vi inte kunnat komma utanför huset pga att lillasyster varit så sjuk. Dom blir hemma resten av veckan för till dagis vill jag inte skicka dom.. Tänkt OM dom skulle bli sjuka och börja kräkas IGEN... Det är INTE värt det.
Nej nu hoppas vi att det är över för detta år och att vi kommer iväg på allt skojigt i helgen ist!


Igår kväll va älsklingen iväg på After work med jobbet... Minns inte när han kom hem igår kväll men jag tror inte det vart så sent.. Jag sov iaf, och vart irriterad över att han skulle kolla på tv. Så ovanligt att jag blir på dåligt humör när jag blir väckt... Not.


Nu ska vi sitta i soffan och titta på barnprogram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar