onsdag 1 februari 2012

Hemma och inne i värmen.

Nathalie och jag har varit i stallet som ni vet... Nu har vi nyligen suttit i soffan och myst, spelat lite spel och tagit det lugnt. Flickorna bada när vi kom hem, Naathalie för att hon varit i stallet såklart men också för att få upp värmen igen. Det va lite kyligt ute.. Även fast vi hade klätt oss ordentligt va den lilla damen kall om både händer och fötter när vi kom hem. Kraken...
Skönt va det att komma ut ordentligt. Kinderna är så röda och fina nu på oss bägge två!
Vi red tillsammans först, ute i skogen. Det gillade Nathalie verkligen! Sen hoppade jag av och Nathalie fick rida själv. Hon är så duktig! För att inte tala om Björk som är en sådan snäll liten häst, vilken liten pingla! Och dom två tillsammans, Nathalie och Björk är så himla fina :-)






 På väg hemåt.


Nu ska jag börja laga mat. Vi vakna tidigt idag och Nattis har sagt att hon redan är trött.. Kanske blir tidigt i säng ikväll ;-)

3 kommentarer:

  1. Va duktig hon är din tjeja! :-) Ja, självklart får ni testa om Lusen passar flickorna. Skulle det funka så vore det kanon, Lusen skulle må jättebra av att känna sig behövd. Fast hon är ju ingen Björk... och ingen Eydis, det är en ungponny som lever upp till sitt namn "LusaBUSA", hehe! Fast med lite rutin (och om hon litar på dina flickor, hon är ju spänd med min dotter) så blir hon nog kanon... hon är ju så himla cool i sig själv. Säg till när du har tid, så försöker jag också få tid då ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så jäkla söta! Vad duktig hon är :)
    Ja, det är med löshårsgrejen orkar jag nog inte riktigt med.
    Det får ta den tid det tar helt enkelt ;)
    Vi ses på måndag. Hoppas allt är bra:)
    Kram

    SvaraRadera