tisdag 21 februari 2012

Inlägg.

Så jävla seg idag! Trött som fan och morgonen gick åt helv... Eftersom jag knappt kunde vakna till liv tog jag mig en dusch. Aningens för skönt i duschen så jag kom ur den lite sent. Barnen va fromma som lamm och de är ju en himla tur! Hann inte fixa håret imorse och där har vi väl en sak som gör att jag kan sakna de lite längre håret ibland. Hade man inte tid att ta tag i det så kunde man sätta det i en bulle uppe på huvudet.. Det är ju inte ens att tänka på nu, vilket ni säkert förstår.

Igår va inte min kväll, därför inget inlägg. Jag va sur, grinig och vresig. Och det kom bara "poff" från ingenstans! Jag hatar såna kvällar.. Jag morrar, fräser och känner irritationen växa sig allt starkare i kroppen.. Jag hade behövt ett redigt boxpass. Idag är det äntligen träning igen!!!! Afro och idag ska jag ska ge gärnet! Jag behöver det så jävla mycket just nu! Imorn är de box och jag har lurat med mig lilla Tessan :-)

Tänkte ta mig tid till att kolla nya träningsskor att ha inne också, mina bara sprack en dag. Sulan lossna längs med hela inner sidan typ, skit..
Försöker puffa tjejerna att vi ska börja ta oss ut på löpar rundor (så löparskor är ickså ett måste vart efter) nu när dom finare månaderna närmar sig, vi får se om jag lyckas! :-)

Dax att återgå till skolarbetet nu, Hej svejs grus och gnejs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar