fredag 18 november 2011

Uppdatering!

Evelina mår bättre även om det ser ut som hon haft sju svåra år fast hon inte ens fyllt tre. Kraken... :-(
Hon har ätit endel nu och allt har hon fått behålla... Kanske kan det bara få försvinna bort nu och inte komma tillbaka till oss på några år sådär.
Vi andra håller oss i från pussar och för mycket kramar. Spritar händer, torkar oss med papper om händer och om munn, tvättar oss och spritar händer lite till.

Jag minns så väl förra året. Då efter att vi kom hem från Fuerteventura. Under december månad kunde jag jobba 5 (!!!!!!) hela dagar! Evelina kräktes en gång varje morgon i ca 1 vecka. Evelina vart bra, Nattis vart sjuk. Nattis vart bra, jag vart sjuk. Jag vart bra och Evve blev sjuk. HELA tiden!! Jag tjöt till sist... jag fattade inte vad jag gjorde för fel för jag va så noga med allting och ändå vart vi magsjuka HELA tiden!
Usch fy fan... det är ingenting jag önskar någon annan människa för det är fan hemskt!!

Nu ska jag styra lite här hemma... Resten av gänget sitter inne i soffan och kollar på Megamind som Nattis och jag köpte när vi va inne och handlade för kommande dagar.
Hoppas ni får en trevlig fredag!

FAN så kul vi kommer ha om en vecka!!!
Pepp pepp!!:-)

1 kommentar:

  1. jaa snart är vi där vi ska ha det kanon bra sola bada äta gott puss kram älskar dig

    SvaraRadera