tisdag 15 november 2011

Tisdag hela dagen!

Tisdag idag och dagarna pinnar på. Idag har min mamma varit här och tagit en fika (utan fikabröd), umgåtts en liten stund och snackat skit. Det blit mkt Egypten snack, vilket ni säkert förstår :-) Förväntingarna är många, men jag har inte så stora förhoppningar. Ska jag vara ärlig har jag hört mest negativt om Egypten. Men det är mest från svenskar, utlänningarna verkar gilla det skarpt. :-)
Ska hur som helst bli himla roligt och jag ska bilda mig en egen uppfattning! Sånt är bäst, det vet ni va?

Har varit ute med Musan och kan konstatera att det börjar bli kallt. Helst här ute på landet... Förberedde med värmaren i bilen tills imorn så vi har en varm och mysig bil. Det är värt hur mkt som helst på morgonen!
Nu ska jag snart ta mig ett bad och sen blir det film. Tredje och sista filmen Ocean's. Tvåan va också riktigt bra, även om jag gillar den första mer.

Rille ligger på soffan och insjuknade här om dagen i feber och hosta. Igår kväll när det va dax att sova hade han hela 40,3 i temp så det va ingen karit karl som låg på soffan. Snarare en liten pojke med glansiga ögon, vars panna man kunnat steka ägg på. Kraken... Ja, då gjorde det till och med ont i mitt hjärta. Gullig va han och sov hela natten på soffan bara för att Nathalie sover i våran säng. Vem skulle mer göra så? Inte jag, helt ärligt! Så snäll är inte jag... jag skulle nog se till så alla andra flytta ut från sovrummet ist. Ha ha... Jag har helt klart världens gulligaste kille vid min sida :-) Annars är han som alla andra sjuka karlar, ynklig och döende. Men de vet vi väl alla hur det är? :-)

Imorn är det stallet efter skolan. Farmor är gullig och tar flickorna åt mig så jag får lite egentid! Guld värt somliga dagar.


Nu blir det ett bad!
So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar