lördag 12 november 2011

Älskade familj

Kvällen igår vart hemskt lugn... Vi tittade på film, senaste Irene Huss. Den va riktigt bra:-)
Fastnade också framför filmen Ocean's eleven vid 17.30 också. Har aldrig sett dom filmerna men igår fastnade jag och sen blev jag kvar till filmen va slut. Vilken tur för oss att mamma och pappa hade alla 3 filmerna så ikväll blir de nog film två också:-)

Flickorna hade haft det jätte bra både igår och idag... Nathalie ville inte hem först, sen bad hon om att få åka hem när vi kom in på en fika och för att hämta hem henne från mamma och pappa. Evelina kom springande till oss när vi klev innanför dörren. Älskade små barn:-) visst är de skönt med egen tid. Men det blir väldigt tomt när huset är tomt på barn. Och OJ vad de känns bra i hjärtat när man äntligen får hem dom:-) för visst tusan saknar man dom, även fast det bara handlar om några timmar! Små älsklingarna:-)
Vi hade turen att vi blev bjudna på mat hos svärmor och svärfar. Vilken lyx!!

Nu slappar vi lite jag och bejbi. Flickorna sover gott i sina sängar, uppenbarligen jobbigt att sova borta:-) imorn är det söndag, vi har inga direkta planer så det blir säkert väldigt lugnt. Hoppas ni haft en bra helg!

2 kommentarer:

  1. Mysigt det låter!!
    I dag önskar jag att jag också hade stannat hemma i går och tittat på film...ha ha.

    Och visst saknar man dom så fort dom gått, godingarna =).

    Puss

    SvaraRadera
  2. SV:
    Tack så jättemycket! :) De är ju så fina, hästarna :

    SvaraRadera