tisdag 20 december 2011

Några få dagar till jul.

Julafton närmar sig med stormsteg ju. Myyysigt :-)
Jag längtar som bara den. (önskar såklart också mera snö)

Nu ikväll har vi (jag, min svärmor och svägerska Lisa) varit iväg och julhandlat. Vi firar alltid julafton hemma hos oss (har gjort iaf dom sista fyra åren, men vi har alltid som knytis. Alla delar på kostnaden så slipper man bli helt ruinerad. Det är mycket att handla endå runt jul och en hel julmiddag är ju inte billig direkt...
Det vart mycket gott så frågan är om man behöver äta alls under juldagen?!:-)

Idag är det tisdag och då är det "provdag" i skolan. Tisdagar och Torsdagar... Vi har bara fått gjort lite del prov andra dagar för att hinna nu innan den här terminen är slut.
Jag gjorde det stora provet för Ritningsläsning idag och det slutade på ett VG. Jag är nöjd. :-D 50 av 64 är inte så illa pinkat, men det kunde ha varit bättre. (och sånt stör mig något jävulskt) Men men, jag försöker slå bort den tanken....

Nu är jag trött och seg efter en dag som verkligen gått i ett. Jag tänkte rasta Musan och sen slänga mig i sängen, glo på tv lite kanske och sen sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar